פוסטים

איך שומרים על קשר שיוצאים לטיול הגדול במזרח? באמצעות eSIM לחול

איך שומרים על קשר שיוצאים לטיול הגדול במזרח? באמצעות eSIM לחול
הנהלת האתר

הנהלת האתר

במהלך שני העשורים האחרונים טיול למזרח הרחוק נחשב לאחד היעדים המועדפים על המטיילים הישראלים. מדינות המזרח הרחוק שממוקמות גבוה בסולם החופשות שלנו הן בעיקר: הודו, נפאל, טיבט, סין, תאילנד, יפן הפיליפינים, טאיוואן, סרילנקה. אזור המזרח הרחוק מקיף את החלק המזרחי של יבשת אסיה. ההגדרה "המזרח הרחוק" מקורה כנראה בתקופת האימפריה הבריטית, בעיקר בהקשר של הודו, אזורי מערב האוקיינוס השקט והאוקיינוס ההודי. 

טיול למזרח הרחוק מציע חוויות מרתקות: נופים, מקדשים, שמורות טבע, חופים יפהפיים, גנים בוטניים, ארכיאולוגיה מסקרנת, אתרי מורשת עולמית, גסטרונומיה מגוונת, פסטיבלים, חיי לילה תוססים בערים הגדולות, שלוות-איים קסומה בחיק הטבע, או בילויים במרכזי הערים, מפגש עם תרבויות ועמים שונים, טיולי הרים, טיולי ג'יפים, טרקים, ועוד.

חבילות הגלישה הכי אטרקטיביות למזרח הרחוק

לפני שאתם מתכננים טיול לאחד מיעדי המזרח הרחוק, חשוב לוודא שאתם מוכנים עם: פספורט בתוקף, ויזה מתאימה ליעדים בהם תטיילו, חיסונים רלבנטיים, חבילת גלישה של GlobaleSIM לחו"ל/לאסיה. עם eSIM למזרח הרחוק תהיה לכם תקשורת רציפה 24/7 בסלולר בווטסאפ, בעלות זניחה, תוכלו לבחור את מסלול האיסים שלכם בדיוק בהתאם למספר ימי החופשה שלכם ולנפח ה-Giga שיתאים לצרכים שלכם, במחיר קבוע מראש. תהיה לכם גישה לכל האפליקציות שמטיילים בחו"ל נעזרים בהן, תוכלו להזמין כרטיסים אונליין לאטרקציות השונות שם, תוכלו להעלות רילסים וסטורי מכל חוויה שתבחרו ולתקשר רציף עם החברים והמשפחה בישראל.

אטרקציות בולטות במדינות המזרח הרחוק

הודו: בטיול להודו לא לפספס את הטאג' מהאל, בית כת הבהאים בניו דלהי, מקדש קאהילאשה החצוב בסלע, דיוואלי פסטיבל האורות, פסטיבלי הצבעים והאש במקדשים השונים, השווקים של בומביי וניו דלהי, וצפייה בקולנוע באחד אולמות הגדולים שמהווה חוויה 'בוליוודית' בלתי נשכחת (אפילו קצת 'אנתרופולוגית').

נפאל: בטיול לנפאל לא לפספס את הפארק הלאומי צ'יטוואן, את מקדש הקופים, פוקהארה, עמק קטמנדו, את מקדשי העיר פאטן, כיכר 'דורבר' והארמונות העתיקים היפהפיים באזור.

סין: בטיול לסין אל תפספסו את ארמון הקיץ בבייג'ין, את 'העיר האסורה', 'מקדש השמים' ואת החומה הסינית.

תאילנד: בטיול לתאילנד אל תוותרו על: סיור בעיר הבירה בבנקוק, בילויים בפאטאיה, סיור טעימות במסעדות המעולות של העיר 'פאי' ומפלי המים המרשימים בעיר, אתרי המורשת בעיר איוטהאיה, עיירת הנופש 'פאם' הנופים הקסומים של פוקט, סיור ב'מקדש האמת', ביקור בחוף ריילי.

טיבט: בטיול לטיבט אל תוותרו על סיור בעיר הבירה להסה מקום מושבו של הדלאי למה, ארמון פוטאלה, שמורת הטבע צ'ומולונגמה למורדות האוורסט (בכלל טיול לאזור מחנות-הבסיס של האוורסט יכול להיות מרתק אם אתם בעניין) המנזר הגדול Tashilhunpo בעיר שיגאסטה, סקאיה עיר המנזרים, מחוז 'שאנן' הפורה שנחשב למולדתה של התרבות הטיבטית, אגם ימאדרוק המרהיב, ועוד.

טיסות מישראל למדינות המזרח הרחוק

מאות טיסות יוצאות מישראל בכל שבוע למדינות הבולטות במזרח הרחוק: להודו, סין, נפאל, תאילנד ועוד. עם חברות התעופה שמיעות טיסות ליעדים הלו (בקונקשיין או בטיסות ישירות) נמנות: אייר אינדיה, אמריתים, אוזבקיסטן איירליינס, אתיופיין איירליינס, אל על, אייר פראנס.

עושר תרבותי רב-גוני מבטיח חופשה קסומה במלוא מובן המילה

מה שמרתק בתרבויות המזרח הרחוק הוא המגוון העצום: תוכלו לפגוש שם נזירים טיבטים, גיישות יפניות, אנשי-כפר סינים, שמאנים וילידים שעדיין 'מחזיקים' במנהגים מתרבויות קדומות, אנשי עסקים ש'מגלגלים' מיליארדים, סומואים, בליינים צעירים, אמני מלאכות-יד, אמני תיאטרון 'קבוקי', קהל פסטיבלים צבעוניים, בודהיזם, זן, שירת 'הייקו' יפהפייה, מסעדות, דוכני אוכל-רחוב ומטבחים המשלבים לתפארת מהחי והצומח, אמנות הפרחים 'איקבנה' היפנית, ועוד שלל חווית מרתקות.

כמובן שעומדות בפניכם מגוון אופציות לטיול למזרח הרחוק, ביניהן טיולי משפחות, טיולי נושא, טיולים מאורגנים, טיולים בעונת הפסטיבלים, טיולי ג'יפים (ונוספים) כך שתוכלו לבחור כל מסגרת שמתאימה לכם, אם אתם מעדיפים שלא לטייל לבד.

 次愉快的旅行(Yīcì yúkuài de lǚxíng) = 'נסיעה טובה' בסינית 😊

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן