פוסטים

ביטוח נסיעות להודו במחיר הכי זול

ביטוח נסיעות להודו במחיר הכי זול
הנהלת האתר

הנהלת האתר

במדריך לביטוח נסיעות להודו תמצאו מידע שיעזור לכם להזמין פוליסה משתלמת במחיר הכי זול, להחליט אילו הרחבות לכלול בפוליסה ולבצע הזמנה אונליין.

רכישת ביטוח נוסעים להודו מומלץ לבצע אחרי שעורכים השוואת מחירים חכמה בין כמה שיותר הצעות. ריכזנו עבורכם מספר כלים שימושיים שתוכלו להיעזר בהם כדי לאתר ולרכוש את הביטוח המתאים ביותר עבורכם.

השוואות מחירים מומלצות לביטוח נסיעות להודו

ביטוח נסיעות להודו דרך Smartt

המערכת של Smartt מאפשרת לכם לבצע השוואת מחירים בין מגוון רחב של פוליסות ביטוח נוסעים להודו של החברות המובילות בישראל. לאחר שאיתרתם הצעה לביטוח נסיעות להודו שמתאימה לכם תוכלו לבצע את ההזמנה ישירות בצורה מאובטחת ונוחה. הזמנה דרך המערכת של Smartt מזכה אתכם בליווי אישי של נציגי החברה ובייעוץ בהגשת תביעה במידה ותאלצו להפעיל את הביטוח.

לחצו כאן להשוואת מחירים ורכישת ביטוח נוסעים להודו עם מערכת סמארט

ביטוח נסיעות להודו דרך ביטוחו"ל בקליק

כלי נוסף לביצוע השוואת מחירים לביטוח בריאות להודו הוא המחשבון החכם של ביטוחו"ל בקליק. לאחר איתור הצעה מתאימה ניתן לבצע דרך המחשבון החכם הזמנה בטוחה ונוחה, שתעניק לכם גם אפשרות להיעזר בחמ"ל הסיוע של ביטוחו"ל בקליק.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח להודו בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח בריאות להודו דרך Ekta

לבעלי אנגלית ברמה טובה, ניתן להרחיב את החיפוש אחר ביטוח נסיעות להודו גם לחברות בינלאומיות שמבטחות נוסעים ישראלים, כמו למשל חברת Ekta, שהיא חברת ביטוח בינלאומית מומלצת. Ekta מציעה כיסוי בשלוש דרגות. תוכלו לבחור בפוליסה בסיסית במחיר זול במיוחד, או באחת האפשרויות הרחבות יותר, בתוספת תשלום, הכוללות גם הרחבות שרלוונטיות לחלק גדול מהטסים.

לרכישת ביטוח נסיעות להודו באופן עצמאי עם חברת Ekta לחצו כאן

ביטוח נסיעות להודו דרך VisitorsCoverage

כלי בינלאומי נוסף שיכול לעזור לכם לאתר ביטוח נסיעות להודו בזול הוא VisitorsCoverage , חברה אמריקאית שמשווה בין מחירי ביטוח חו"ל להודו. תוכלו לסנן את התוצאות שקיבלתם, כך שיוצגו לכם בראש הרשימה הצעות רלוונטיות עבורכם, בהתאם למצב רפואי או לסוג הטיול שאתם מתכננים. VisitorsCoverage מציעה גם שירות לקוחות באנגלית במגוון פלטפורמות, כולל צ'אט ידידותי למשתמש.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נוסעים להודו דרך Visitors Coverage

האם צריך ביטוח נסיעות להודו?

ביטוח נסיעות להודו מעניק לכם כיסוי למגוון רחב של מקרים מצערים שאתם עלולים להיתקל בהם במהלך הטיול – מאובדן מזוודה או איחור בהגעת הכבודה להודו ועד אשפוז או חילוץ, לא עלינו.

לכן לא מומלץ לטוס להודו ללא ביטוח נסיעות, גם אם לא חלה עליכם חובה לרכוש ביטוח. קחו בחשבון, שגם אם תזדקקו לטיפול רפואי פשוט יחסית, העלויות עלולות להיות יקרות בהרבה ממחיר פוליסה לשבוע שלם.

האם אפשר להזמין ביטוח נסיעות להודו אחרי הטיסה?

לא כולם מודעים לעובדה, שרוב ביטוחי הבריאות לחו"ל אינם מאפשרים רכישת פוליסה אחרי היציאה מהארץ. לכן, חשוב שתבצעו את תהליך הרכישה מבעוד מועד. בחלק מהחברות ניתן לבצע הזמנת ביטוח נסיעות להודו ממש בדקה התשעים – רגע לפני שעולים לטיסה.

ביטוח נסיעות להודו למשפחות עם ילדים

ביטוח נסיעות להודו עם ילדים אפשר להזמין בדיוק באותו הליך שבו מזמינים ביטוח למבוגרים בלבד. לרוב, ניתן יהיה לבצע הזמנה אחת עבור כל הנוסעים – הורים וילדים – כשעבור כל נוסע יש לציין את הפרטים הרלוונטיים עבורו. בחלק מהביטוחים תעריף הביטוח לילדים הוא מעט זול יותר מהתעריף לביטוח מבוגר.

האם צריך הרחבות לביטוח נסיעות להודו?

בנוסף לביטוח הבסיסי לנוסעים להודו, חברות הביטוח מאפשרות להרחיב את הכיסוי גם למקרים שאינם כלולים בפוליסה הבסיסית. בחלק זה של המדריך נסקור כמה מההרחבות הפופולריות ביותר, שנוסעים רבים בוחרים להוסיף לביטוח נסיעות להודו, על מנת שתוכלו להחליט איזו מהן, אם בכלל, רלוונטית עבורכם.

לפני שנעבור לסקירת ההרחבות לביטוח להודו, הנה שני טיפים שכדאי להכיר לפני שמזמינים הרחבה לפוליסה:

  1. בכל הרחבה מצוין סכום הפיצוי המקסימלי שניתן לקבל בגינה. אם אתם מתכננים לקחת אתכם חפץ או מכשיר שערכם עולה בהרבה על סכום הפיצוי המקסימלי, יתכן ועדיף לכם לבטח אותם ישירות, ולא דרך הרחבה לביטוח נסיעות להודו.
  2. במקרה של אובדן או גניבה של חפץ או מכשיר שביטחתם דרך הרחבה יתכן ותתבקשו להציג הוכחות לכך שהמקרה אכן התרחש ושעשיתם כל שביכולתכם למנוע אותו ולמזער נזקים. לכן, מומלץ לדווח למשטרה המקומית ולשמור את המסמכים למקרה שתידרשו להציג אותם לחברת הביטוח.

הנה כמה מההרחבות הנפוצות לביטוח נוסעים להודו:

ביטוח להודו לביטול וקיצור נסיעה

רכישת הרחבת ביטול וקיצור נסיעה להודו תאפשר לכם במקרה של ביטול הנסיעה לקבל החזר על הוצאות שונות שביצעתם לקראת החופשה, ושאינם מזכים אתכם בהחזר מהספק, כמו למשל כרטיסים לרכבת או הזמנה של בית מלון. לפני הזמנת ההרחבה שימו לב לרשימת הסיבות לביטול או קיצור הנסיעה המופיעות בתנאי הפוליסה. אם תבטלו את הטיול בשל סיבה שאינה כלולה ברשימה לא תהיו זכאים לפיצוי. בנוסף, אם בית המלון, למשל, יאשר לכם החזר על ההוצאה, לא תהיו זכאים לפיצוי נוסף מחברת הביטוח.

ביטוח כבודה להודו

עוד הרחבה שמומלצת כמעט לכל נוסע היא הרחבת כבודה לביטוח חו"ל בהודו. הרחבה זו רלוונטית למקרים בהם איבדתם את הכבודה, או אם היא ניזוקה או הגיעה באיחור רב ליעד. על מנת להבטיח, שהפיצוי על ההוצאה החורגת שנכפית עליכם במקרה שבו הגעתם להודו ללא הכבודה ששלחתם לבטן המטוס, קיימת אפשרות לבחור בפוליסה שתצייד אתכם בכרטיס נטען אליו יועבר סכום הפיצוי באופן מידי, על מנת שישמש אתכם לרכישת הציוד שתזדקקו לו.

ברוב הפוליסות של הרחבת כבודה יש רשימה של חפצים יקרי ערך שלא נכללים בכיסוי, כמו למשל מחשב, טלפון או מצלמה. על מנת לבטח את החפצים והמכשירים הללו יהיה עליכם לרכוש הרחבה ספציפית.

קחו בחשבון, שגובה הכיסוי להרחבת כבודה מוגבל לסכום המצוין בתנאי הפוליסה (לרוב בסביבות 2000$-2500$).

הרחבת ביטוח טלפון נייד להודו

כפי שציינו קודם, בדרך כלל טלפון נייד לא כלול בהרחבות כבודה בסיסיות, וצריך להוסיף עבורו הרחבה מיוחדת. בעת ההזמנה תתבקשו לציין את שם הדגם מראש, וסוג המכשיר יקבע את מחיר הפיצוי המקסימלי לו תהיו זכאים במקרה שבו מכשירכם יינזק או יאבד. ברוב הביטוחים הישראליים מגבלת סכום הכיסוי עומדת על כ-750$-1000$.

ביטוח מחשב נייד להודו

גם מחשב נייד לרוב איננו כלול בהרחבות הכבודה הרגילות, ויש להוסיף עבורו הרחבה נפרדת בעת ההזמנה ולציין את שם הדגם מראש. בדומה להרחבת ביטוח לטלפון סלולרי, גם כאן סכום הפיצוי המקסימלי ייקבע בהתאם לדגם המבוטח. לרוב, הסכום המקסימלי לא יעלה על 2000$.

הרחבת ספורט אתגרי להודו

הרחבת ספורט אתגרי בהודו רלוונטית במידה ואתם מתכוונים לכלול בטיול שלכם פעילויות אקסטרים מסוגים שונים. ההרחבה כוללת רשימת פעילויות ארוכה, שמתעדכנת מעת לעת, ובדרך כלל היא כוללת ענפים כמו סנפלינג, בנג'י, סקי מים, קיאקים וכד'.

שימו לב, שהרחבת ספורט אתגרי להודו לא תכלול בדרך כלל ענפי ספורט חורף (כמו סקי למשל), או השתתפות בפעילות ספורט תחרותי/מקצועי.

ביטוח סקי זול להודו

הודו היא אולי לא היעד הראשון שקופץ לראש כשחושבים על חופשות סקי, אבל יש בהודו אתרי סקי מרהיבים, ויתכן שתרצו לשלב אחד מהם במסלול הטיול שלכם. אם זה המקרה, כדאי מאוד לשקול רכישה של הרחבת ספורט חורף לביטוח הנסיעות שלכם, משום שכאמור, ספורט חורף אינו כלול בהרחבת ספורט אתגרי סטנדרטי. רשימת הפעילויות הכלולות בהרחבה זו כוללת בד"כ סקי, סנובורד, אופנועי שלג, מזחלות ועוד. על מנת לדעת האם הפעילות שתכננתם כלולה בהרחבה, עברו על הרשימה המופיעה בתנאי הפוליסה.

ביטוח חו"ל להודו בהריון

בדרך כלל, כאשר מזמינים ביטוח נסיעות להודו, נשים מתבקשות לציין האם הן בהריון, ובמידה והתשובה חיובית הן יתבקשו לציין את השלב בו הן נמצאות. לרוב, רכישת ביטוח נסיעות להודו לנשים בהריון תהיה מותנית ברכישת הרחבת הריון בתשלום, והיא תתאפשר רק עד שלב מסוים – לרוב, שבוע 32 – ורק במקרים בהם לא ידוע על סיבוכים מיוחדים. מי שרוצה לטוס להודו בשלב מתקדם יותר של ההיריון או במהלך היריון בסיכון תצטרך לעשות זאת על אחריותה, ללא כיסוי ביטוחי. ביטוח חו"ל להודו לנשים בהריון לרוב לא יכלול בדיקות שגרתיות, כמו סקירות או אולטאסאונד תקופתי, אלא רק מקרי חירום.

כמה עולה ביטוח חו"ל להודו? השוואת מחירים לביטוח נסיעות להודו

ביצענו השוואות מחירים לביטוח חו"ל להודו באמצעות הכלים שמופיעים בתחילת המדריך.

בהשוואת מחירים לביטוח נוסעים להודו, המחירים שקיבלנו נעו בין כ0.99$ לכ5.9$ ליום.

קחו בחשבון שהביטוחים שונים זה מזה במגוון פרמטרים, כך שחשוב לבדוק את המחירים הרלוונטיים לכם באופן ספציפי, ולכן חשוב שתבצעו את הבדיקה בעצמכם סמוך למועד ההזמנה.

התנאים, העלויות והמידע במדריך נבדקו נכון למועד כתיבתו והם עשויים להשתנות מעת לעת.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן