פוסטים

היעדים המומלצים במזרח הרחוק

גג העולם נפאל
היעדים המומלצים במזרח הרחוק
הנהלת האתר

הנהלת האתר

המזרח הרחוק באסיה, אזור רחב ידיים המשתרע מיפן וקוריאה בצפון ועד וייטנאם ואינדונזיה בדרום, מציע עולם שלם של חוויות מרתקות למטיילים מכל רחבי העולם. מהנופים עוצרי הנשימה של הרי ההימלאיה והטרסות הירוקות של שדות האורז, דרך הערים העתיקות והמקדשים המפוארים ועד התרבות התוססת והמטבחים המגוונים, מזרח אסיה היא יעד אידיאלי לחובבי טבע, היסטוריה, תרבות ואוכל.

להלן סקירה קצרה ומורחבת יותר על כמה מהיעדים המומלצים ביותר במזרח הרחוק:

סין: מולדת החומה הסינית, עיר האסורה וטרקוטות שיאן, סין היא ארץ עצומה ומגוונת עם היסטוריה עשירה ותרבות מרתקת. טיילו בין ערים מודרניות כמו בייג'ינג, שם תוכלו לטפס על החומה הסינית ולבקר בעיר האסורה, ושנגחאי, עיר תוססת המשלבת גורדי שחקים מודרניים עם מקדשים עתיקים. גלו את הנופים המרהיבים של חבל יונאן, שם תוכלו לצאת לטרקים בהרי ההימלאיה ולשוטט בנהר היאנגצה, הנהר הארוך ביותר באסיה. אל תשכחו לטעום את האוכל הסיני המשובח, המשתנה מאזור לאזור ומציע מגוון רחב של טעמים.

תאילנד: ידועה בחופיה החלומיים, באוכל הטעים ובאווירה התוססת, תאילנד היא יעד מושלם לחובבי טבע ובילויים. ברחבי תאילנד תוכלו לטייל בין האיים הטרופיים כמו פוקט וקופנגן, שם תוכלו ליהנות מחופים חלומיים, מים צלולים ושוניות אלמוגים מרהיבות. בקרו בבנגקוק הבירה התוססת, שם תוכלו לבקר בארמון המלך, לטייל בשווקים צבעוניים ולטעום אוכל רחוב משובח. גלו את התרבות הבודהיסטית העשירה של המדינה במבני הדת המרשימים כמו מקדש וואט פו ובודהה השוכב.

וייטנאם: ארץ יפהפייה עם היסטוריה עשירה ותרבות ייחודית. טיילו בין מפרצים קסומים כמו מפרץ האלונג, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, שם תוכלו לצאת לשייט בין אלפי איים קטנים וסלעי גיר מרשימים. גלו את הערים העתיקות כמו הוי אן, עיר נמל ציורית עם בתים צבעוניים ותעלות מים. טרקו בהרי ההימלאיה ותיהנו מהנופים המרהיבים של פסגות מושלגות וכפרים אותנטיים. אל תשכחו לטעום את האוכל הווייטנאמי המשובח, הידוע בטעמים החמצמצים, החריפים והמתוקים שלו.

אינדונזיה: ארכיפלג עצום הכולל אלפי איים, אינדונזיה מציעה מגוון רחב של נופים ותרבויות. טיילו בין הרי הגעש המרשימים כמו ברומו, שם תוכלו לצפות בזריחה מרהיבה מתוך הר געש פעיל. גלו את חופי האי באלי המפורסמים, שם תוכלו ליהנות מגלישה, צלילה ושקיעות מרהיבות. טיילו בין כפרים אותנטיים, חוו את התרבות ההינדואית הייחודית של באלי, ותיהנו מהאוכל האינדונזי המשובח, הכולל מנות כמו נאשי גורנג, סאטה ורוג'אק. צללו במי הטורקיז של האי גילי, שם תוכלו ליהנות משנורקלינג, צלילה וטיולי ים. טיילו ביערות הגשם העבותים של סומטרה ובורנאו, שם תוכלו לראות אורנגאוטנים, פילים וחיות בר אחרות. גלו את התרבות הייחודית של שבטי פפואה בגינאה החדשה.

יפן: ארץ השמש העולה מציעה שילוב ייחודי של מסורות עתיקות וטכנולוגיה מודרנית. טיילו בין מקדשים היסטוריים כמו מקדש קינקאקוג'י המפורסם ("מקדש הזהב") בקיוטו, מומלץ מאוד ללכת ליוניברסל באוסקה, גלו גנים יפניים יפהפיים כמו גן קנקואן בטוקיו, חוו את התרבות הייחודית של יפן בטקס תה מסורתי, ותיהנו מהאוכל היפני המשובח, הכולל סושי, ראמן, סגנון אוכל בטמפורה ועוד.

לסיכום:

המזרח הרחוק הוא יעד מרתק המציע למטיילים חוויות בלתי נשכחות. עם קצת תכנון, תוכלו לתכנן טיול מושלם שיתאים לתחומי העניין, לתקציב ולזמן שלכם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן