פוסטים

ויזה להודו – מה אתם צריכים לדעת?

ויזה להודו – מה אתם צריכים לדעת?
הנהלת האתר

הנהלת האתר

עם סטטיסטיקה המדברת על לא פחות מחמישים אלף (50,000!) תיירים וטיילים ישראלים בהודו מדי שנה ושנה, אין ספק שמדובר במדינה "ישראלית" לכל דבר. כל תייר ותיירת מתוך אותם חמישים האלף הוציאו לפחות פעם אחת ויזה להודו, כי אחרת לא היו באים בשעריה.

אם גם אתם מתכננים בהתרגשות רבה את הטיול שלכם למדיה הקסומה והעצומה הזו, תעשו בשום שכל אם תכירו כמה פרטים אודות הויזה שאתם חייבים להוציא, וזאת כחלק מההכנה לטיול. הידע הזה לא פחות חיוני מהידע אודות שערי המרת המטבע לרופי הודי, איפה אפשר לשלם באשראי ואיפה רק במזומן, האם מותר או אסור לשתות את המים בברזים, ואיזה תרופה לקחת אם אתם מתחילים להעלות חום גבוה באיזה כפר מרוחק בהרים.

אודות הויזה שלכם להודו:

  • סוגים שונים של ויזות – כמו לישראל, וכמו לכל מדינה אחרת בעולם, גם הודו מציעה למבקריה סוגים שונים של ויזות. מה שמרבית הישראלים עושים, וסביר להניח שגם אתם תעשו, זה לבקש ויזת תייר, וזה מהסיבה הפשוטה והברורה מאליה, והיא שאתם נכנסים להודו כתיירים. אל תתבלבלו, ועוד יותר חשוב, אל תנסו להתחכם. לכו על ויזת תייר בהתאם לצורך האמיתי שלכם.
  • זמני שהיה עם הויזה – ויזה היא לא כרטיס כניסה להודו לכל החיים. הויזה שלכם מוגבלת בזמן, כאשר מרבית התיירים, ישראלים או לא ישראלים, יבחרו להוציא ויזה בתוקף של מינימום שנה. שימו לב שגם אם קיבלתם ויזה שתוקפה לשנה, הרי שאין זה אומר כי מותר לכם לשהות בגבולות הודו במשך שנה רצופה מיום כניסתכם. מהיום שנכנסתם להודו וקיבלתם חותמת על הדרכון – יש לכם מקסימום 90 יום בהם תוכלו לשהות בהודו באופן חוקי וברצף.
  • רוצים יותר מתשעים יום? אם חולפת לה תקופה של 90 ימים מרגע כניסתכם, ובמידה ותרצו לשהות עוד זמן בהודו, אתם צריכים לצאת מהודו. כן, קראתם נכון, מי שרוצה להיות בהודו, צריך לצאת מהודו. אבל אל חשש, היציאה זמנית וקצרה, ועם החזרה להודו מקבלים, לרוב, עוד 90 ימים לשהות במדינה, מה שמשלים בסה"כ כמאה ושמונים (180) ימים בשנה שבה הויזה שלכם בתוקף.

הוציאו ויזה מראש – כדי להיות עם ראש שקט

בהודו אפשר לנחות רק עם ויזה קיימת ומוכנה. מרבית הסיכויים שבלי ויזה לא רק שלא יכניסו אתכם להודו, אלא שאפילו ימנעו מכם עליה למטוס. לכן את הויזה שלכם יש להוציא לפני מועד הטיסה, ויפה שעה אחת קודם. את התהליך אפשר לעשות כיום בצורה מקוונת, מבלי לצאת מהבית. תהליך הוצאת הויזה לוקח לרוב ימים בודדים, אך במקרים מסוימים הבקשה לויזה יכולה להתעכב גם שבוע ויותר.

אל תחכו לרגע האחרון, שכן אם מתעוררת בעיה, סביר להניח כי יפנו אליכם בבקשה למסמכים נוספים או הסברים שונים. ויזה להודו אם כך מוטב להוציא כבר כמה שבועות לפני הטיסה, כדי להימנע מתקלות ואתגרים מיותרים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן