פוסטים

ביטוח נסיעות הראל למזרח הרחוק

ביטוח נסיעות הראל למזרח הרחוק
הנהלת האתר

הנהלת האתר

אי אפשר להתווכח על הקסם הטמון במזרח הרחוק, אבל גם אי אפשר להתווכח על הסכנות הטמונות בטיול כזה, או לצורך העניין, הסכנות הטמונות בטיולים לחו"ל באופן כללי. רגע לפני שעולים על המטוס בנתב"ג, יש לנו כמה מילים עבורכם לגבי ביטוחי נסיעות לחו"ל – קראו כאן >>

פוליסת ביטוח נסיעות ייעודית למזרח הרחוק

בין אם מדובר בנופש, טיול אחרי צבא, ביקור משפחה או בכלל נסיעת עסקים, ביטוח נסיעות זה חלק בלתי נפרד מההכנות של כל נוסע ונוסעת. בהקשר הספציפי של המזרח הרחוק, חברת הראל מציעה פוליסות ביטוח ייעודיות שמתאימות לצרכים של מטיילים לאזור הזה. לצורך העניין, טיול למזרח הרחוק עשוי לכלול במהלכו "טראקים" ארוכים בכל מיני ג'ונגלים מדהימים, פעילויות אתגריות ואקסטרים וכו'. במקרים אלה ביטוח נסיעות הראל עושים באתר הרפליי המשווק את החברה, ומוצאים ביטוחים המותאמים לכסות שלל מצבים רפואיים שונים אשר עשויים להתרחש במהלך פעילויות אלה.

מה חברת הביטוח מציעה עבור המזרח הרחוק?

כדי שתוכלו לנסוע בראש שקט למזרח הרחוק, ולדעת שאתם מכוסים "ויהי מה", חברת הראל מציעה מגוון רחב של כיסויים ומנעד רחב של פוליסות המותאמות לצרכים השונים של המטיילים. כמו כן, החברה מציעה התאמה אישית של הפוליסה על מנת שתותאם ספציפית לפעילויות המתוכננות ע"י המטיילים, כמו למשל:

●        ביטוח בריאות: הביטוח הזה נחשב בסיסי, אבל הוא יכול גם לכלול הרחבות שונות. בבסיס שלו, הוא כולל טיפולי חירום, אשפוז, ניתוחים, תרופות וטיפולים רפואיים נוספים. במקרה חירום, תוכלו לקבל גם פינוי רפואי חזרה לארץ, אם כי בחלק מהמקרים תידרש רכישת הרחבה עבור הטסת חירום לישראל.

●        ביטוח ביטולים: אם תצטרכו לבטל טיסה, רכב שכור או בית מלון, הביטוח הזה יפצה אתכם על ההוצאות. חלק מהפוליסות כוללות גם ביטול אטרקציות, ככה שאתם מכוסים גם כאן מהבחינה הזאת. שימו לב, ביטוח ביטול אטרקציות בד"כ נחשב בתור הרחבה שיש צורך לרכוש בנוסף לביטוח הבסיסי.

●        ביטוח מחלות: זוהי הרחבת ביטוח לפוליסה הסטנדרטית, אשר מספקת כיסוי במקרים של מחלות קודמות וכן מצבים רפואיים קיימים. זהו כיסוי שבדרך כלל נדרש מאנשים אשר לוקים במחלה מסוימת, אחרת חברת הביטוח לא תהיה מוכנה לבטח אותם.

המלצה אחרונה מאיתנו לגבי המזרח הרחוק בסיכומו של דבר, ביטוחי נסיעות לחו"ל יכולים לכלול גם ביטוח כבודה ומזוודות, ציוד אישי ואלקטרוני, אפילו כיסויים מיוחדים לאנשי עסקים ועוד. מכיוון שהצרכים של המטיילים משתנים, במרבית חברות הביטוח ניתן גם להתאים אישית את הפוליסה, כמו גם בחברת הראל. אם אתם טסים לחו"ל זו ההמלצה הנכונה ביותר, במיוחד אם הטיסה היא למזרח הרחוק – להתאים אישית את הפוליסה. ככה תוכלו לטוס בראש שקט, בידיעה שאם חלילה משהו מתרחש, אתם מכוסים אצל חברת ביטוח מוכרת בפוליסה המותאמת לצרכים האישיים שלכם ולנסיבות

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

מחירים הכי נמוכים! לילה במלון מתנה!! ועוד שלל מבצעים מחכים לכם כאן